Nincs ingyen vacsi

Aki ki akar lépni ebből a kibombázott csapdahelyzetből, annak segítség kell, és nem földbedöngölés, mert a lelki mérgezettségből eredő pszichés és szomatikus állapotok pillanatok alatt rosszabbodhatnak, sőt válhatnak visszafordíthatatlanul súlyossá.

A gyógyulásnak meg kell fizetni az árát. Időben, pénzben, energiában, szeretetben. Nincs ingyen vacsi.

Újra kell építeni az életet, gondolkodás - és viselkedésmintákat cserélni, hogy csak a legalapvetőbb dolgokat emeljem ki, és még sorolhatnám, de nem fogom.

Esettanulmányunk alanya és hőse egy hölgy, aki ebben a pillanatban is derekasan küzd új életéért. Szorítsunk neki, hogy sikerüljön, és kívánjunk neki nagyon boldog életet! Egyszer megkérdezték tőle, honnan van ezek után energiája az újraépítéshez, a következőket válaszolta:" Amikor befejeztem a gyerekkoromról szóló történetet, megkérdeztem a pszichiáteremet, hogy ez ugye elég rossz? Azt felelte: ez nem rossz, ez kurvára, kibaszottul szar. Csoda, hogy nem halt bele a kínzásokba, vagy nem lett öngyilkos. Na, ezek után gondoltam azt, hogy Isten nem véletlenül plántált belém ekkora erőt. Ezzel nekem élnem lehet. És ez egy jó gondolat volt. Tetszett. Elkezdtem  értékelni az életemet. És nem érdekel, hogy melyik kolléga, főnök, szomszéd, anyám, bárki mit mond, mert az én életem igenis értékes, és SOHA többet NEM HAGYOM MÁSOK VÉLEMÉNYÉT URALKODNI MAGAM FELETT, járjon ez bármilyen konfliktussal is, mert az ÉLETEM érték, s ettől a pillanattól fogva vállalom érte a felelősségemet! Kezembe veszem a szellemi-lelki irtókapát és adok a gazoknak!"kerti_kapa_egy_ágú_1.jpg